Ezekkel a tippekkel javíthatja vállalkozásának menedzsmentjét
Mit jelent Önnek a vállalkozás Önnek? Ugyanolyan jelentést kell jelentenie az ügyfeleinek, mint az Ön számára. Ez azt jelenti, hogy jól tudja kezelni a hírnevét. Olvasson tovább, hogy hasznos tippeket kaphasson hírnevének kezeléséhez.
Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn segítenek az üzleti jelenlét online és offline létrehozásában. A szociális média hatékony használatához rendszeresen kell küldeni az állapotokat. Amikor közzétesz egy információt a közösségi média webhelyén, használja a kulcsszavakat, és adjon olvasóinak információt, amire szüksége van.
A személyes hírnév vagy üzleti márka ellenőrzése rendkívül fontos az online hírnév-menedzsment szempontjából. Állítsa be az automatikus figyelmeztetéseket a név megjelenésekor. A Trackur, a Monitor és a Google Alerts használatával értesítéseket küldhet, amikor új tartalom jelenik meg. Így tudod, hogy a legközelebbi nap, ha nem előbb, amikor valaki beszél rólad.
Ha valaki elégedetlen a termékével vagy szolgáltatásával, javítsa ki a helyzetet, hogy növelje hírnevét. Próbáljon meg egy rossz élményt pozitívvá tenni úgy, hogy megmutatja, hogy érdekel. Ha ezt megteheti online, még jobb. Ha az emberek látják, hogy gondoskodnak a problémákról, ez jól néz ki az ügyfelek számára.
Moderálási irányelvek közzététele minden webhelyére és szociális média oldalára. Az iránymutatások közzétételével a látogatók tudják, hogy mi van és mi nem elfogadható válasz a webhelyén és a szociális média oldalain. Ha valaki közzétesz valamit, ami nem szerepel az irányelvekben, távolítsa el a bejegyzést, és magyarázza el, hogy miért távolította el a bejegyzést.
Ha nyilvános snafu-t készít, mutasd meg a világot, hogy érett és bocsánatot kérsz. Mindenki hibázik, de egy nagy embernek el kell ismernie ezt. Ha az emberek látják, hogy valóban bocsánatkérés az elkövetett hibákért, nagyobb valószínűséggel fog működni veled a jövőben.
Ne feledje, hogy mind az online, mind a személyi hírneve mindkettőre ugyanolyan fontos. Sokan vannak, akik nagyszerűek, mégis nem túl nagyok az ügyfelekkel az interneten keresztül. Kedvesnek kell lenned, hiszen fogalmad sincs, hogy ez az ügyfél elterjed-e az elpusztítandó negatív információkat.
A lehető leggyorsabban válaszoljon a panaszokra és az aggodalmakra. Minél hamarabb megoldja a problémát, annál kevésbé lesz probléma. Ha vár, amíg az ügyfél panaszkodik az interneten, lehet, hogy túl késő. Mutassa meg ügyfeleinek, hogy mennyire érdekel, hogy visszatérjen.
Ha javítani szeretné cégének hírnevét, fontolja meg, hogy egyre inkább vegyen részt az önkéntes munkát végző közösségben. A fogyasztók olyanok, mint a vállalatok, amelyek komolyan veszik a társadalmi felelősséget. Ha időt vagy pénzt adományoz a helyi közösségnek, akkor pozitív irányba terelte cégének hírnevét, és az ügyfelek ezt látják.
Ha a vállalkozásod fontos neked, győződj meg arról, hogy az ügyfél azt is fontosnak tartja. A jó hírnév fenntartása segíthet ebben. Használja az ebben a cikkben megadott ötleteket és tanácsokat, hogy a hírnév-kezelést a helyére helyezze, és figyelje meg az ügyfélkör növekedését.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.