Ötletek a sikeres közösségi média marketing stratégia felépítéséhez
Manapság sokan nem veszik észre, hogy a közösségi média marketing segítheti vállalkozásuk fejlődését. Néhány ember az üzleti életben nem veszi észre, hogy az SMM hogyan tud nekik dolgozni. Ha okosan piacra dobja a közösségi médiát, az jelentősen növelheti vállalkozásának vásárlóinak számát. Némi ismeretet fog szerezni arról, hogy miként kezdheti meg közösségi marketing kampányát.
Próbáljon exkluzív ajánlatokat ajánlani a közösségi oldalak követői számára. Biztosítson ügyfeleit értékes tartalommal, és érdeklődést mutatnak kampánya iránt. Például rendezzen versenyt. Ellenkező esetben egyszerűen adhat néhány különleges ajánlatot rajongóinak. Különleges közleményeket is felvehet bármely közösségi oldalára.
Fontolja meg, hogy vendégként írjon egy másik blogba, vagy szóljon valaki, hogy írjon a tiédnek. Ez elősegíti a forgalom generálását, és összetartozás érzetet teremt a látogatók számára. Amikor egy vendég blogon tesz közzé egy másik blogot, győződjön meg arról, hogy a blog tulajdonosai engedélyezik-e, hogy visszalinket adjon a webhelyéhez. Hagyja ugyanezt a blogger is. A blogger követői valószínűleg folyamatban megnézik a bejegyzést, valamint az Ön webhelyét.
A közösségi média remek eszköz az ügyfelekkel való bizalom és kapcsolatok kiépítésére. Amikor vállalkozását a közösségi médiában forgalmazza, őszintének kell lennie, és mindig kommunikálnia kell ügyfeleivel. Hallgasd meg, amit mondanak, és tanulj belőle. Nem adja fel nekik a vállalkozás irányítását, de tanulhat abból, amit mondanak, és vállalkozását úgy alakíthatja, hogy fogyasztóbarátabb legyen.
A címsor kulcsfontosságú egy jó bejegyzéshez. A legtöbb közösségi hálózat arra ösztönzi Önt, hogy rövid legyen a bejegyzése, és ha hosszú cikket írna, akkor valószínű, hogy senki sem szánna időt arra, hogy elolvassa. Próbáljon meg egy olyan cikkre mutató linket elküldeni, amelynek címsora jó, és amely felkelti az olvasók figyelmét, és elmagyarázza, miről szól a cikk.
Linkeket tegyen közzé más blogbejegyzésekhez, és kérje meg, hogy a bloggerek megjelenítsék a tartalmát a weboldalukon. Ez akkor működik, ha visszaküldi a szívességet, és ha a bloggerek úgy tekintenek a blogjára, mint egy jó módszer a nyilvánosságra. Győződjön meg arról, hogy nincs összeférhetetlenség ön és a blogger között, aki megjeleníteni fogja Önt.
Ha mikroblog szolgáltatást fog használni, próbáljon minél több követőt szerezni. Az emberekkel való kapcsolattartás és a mikroblog-szolgáltatással kapcsolatos megjegyzések megválaszolása sokkal nehezebb, mint a közösségi oldalak használatához, főként a mikroblog-felhasználók hírcsatornáikban elért frissítések számának köszönhetően. Rendszeresen küldjön frissítéseket, és mindig keressen új követőket.
Használja a LinkedIn kérdések és válaszok funkcióját. A LinkedIn Q & A-ja nagy vitafórumként működik: keresse meg termékeivel vagy iparával kapcsolatos kérdéseket, és írjon hasznos válaszokat azokra. Linket is tehet az egyik cikkére, ha nincs ideje valamit megírnia.
Amikor olyan hirdetéseket készít, amelyek egy közösségi oldalra kerülnek, biztosnak kell lennie abban, hogy mutatós és figyelemfelkeltő lesz. Ha ezt nem teszi meg, akkor valószínűleg a hirdetése egy kis elismeréssel bepillantást nyer. Legyen mutatós, és az emberek gyakrabban fogják észrevenni.
Képesnek kell lennie az itt tanult sok tipp vagy tanács felhasználására, hogy összeállítson egy nagyszerű marketing tervet, amely valóban el fogja fújni a versenyt. Értse meg, hogy nem elég ezeket a dolgokat megtanulni és újra és újra felhasználni. Ehelyett meg kell értened, hogy a közösségi média folyamatosan fejlődik, és neked is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.