Kiváló tanácsok és tippek a Facebook marketingről
Mindig tudnod kell, hogy mi a trend az iparágadban, hogy a marketingstratégiáidat ennek megfelelően alakíthasd. A Facebook hihetetlenül népszerű, és bárki, aki sok embernek szeretne gyorsan és egyszerűen hirdetni, annak fel kell lépnie a Facebookra, és pontosan ezt kell tenned! Ez a cikk számos tippet ad ahhoz, hogy a Facebookot hatékonyan használd fel a reklámkampányod részeként.
A Facebook használatával történő marketing egyszerű és hatékony módja a hírverésnek. Miért ne hozhatnál létre egy "Promóciók" fület, és emeld ki az akciós termékeket, az elérhetővé tett kuponokat vagy akár az éppen futó versenyeket. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy követőid könnyen nyomon követhessék, mi történik.
Gondolj a Facebookra úgy, mint egy párbeszédre. Sokan, amikor elkezdik a Facebook marketinget, beszélgetnek a közönségükkel. Neked a közönségeddel kell beszélgetned. Érezd úgy, mintha beszélgetést folytatnál velük, ne pedig úgy, mintha bejelentenél nekik dolgokat. Ne feledd, a Facebook egy közösségi médium. Társasnak kell lenned.
Hozz létre egy versenyt a Facebook-oldaladon, amelyen csak az oldalad rajongói vehetnek részt. Ez arra fogja ösztönözni őket, hogy felkeressék az oldaladat. Lehet, hogy még a családjuknak, barátaiknak vagy munkatársaiknak is elmondják, ami azt jelenti, hogy még több látogató fog jönni az oldaladra. Természetesen a több látogató több üzletet jelent!
Legyél óvatos a hirdetésekként közzétett képekkel, mivel a képnek csak 20%-a lehet tényleges szöveg. Ha végül olyan képet küldesz be, amely több mint 20%-ban tartalmaz szöveget, azt elutasítják, és ezzel csak az idődet vesztegetted. Legyél kreatív, és készíts olyan képet, amely megragadja a közönség figyelmét.
Ha tanácsot kapsz valaminek a "legjobb" voltáról, például a legjobb típusú posztról, vagy a legjobb típusú tartalomról, vagy a legjobb időpontról, az már nem lesz a legjobb. Hogy miért? Mert a konkurencia is olvasta azt a posztot, és követni fogja. Vizsgáld meg a célközönségedet, és találd ki a saját személyes "legjobbjaidat".
Ne úgy gondolj a rajongóidra, mint számokra. Ez egy nagy nem a Facebook marketingben. Nem számokat gyűjtesz, hanem márkabajnokokat építesz. Olyan emberek közösségét hozod létre, akik szeretik a cégedet vagy a márkádat. Bánj velük a nekik járó tisztelettel. Ezek az emberek sokat tehetnek a vállalatodért.
Soha ne vásároljon Facebook-oldalt mástól. Sokan teszik ezt azért, hogy már az elején sok kedvelőjük legyen, de ez soha nem jó ötlet. Amint az emberek elkezdenek rájönni, hogy valami ismeretlen dologban vesznek részt, valószínűleg nem fogják kedvelni az oldalt, és figyelmeztetni fogják az ismerőseiket.
Miután létrehoztál egy Facebook-fiókot, nagyon fontos, hogy elég aktív legyél. Ha soha nem posztolsz semmilyen tartalmat, hogyan várhatod el, hogy az emberek érdeklődése megmaradjon. A videók, képek és a rendszeres posztok csak egy része annak, amire szükséged lesz, ha jól akarsz szerepelni a Facebookon.
Nehéz lehet a Facebook marketingben való indulás. Az egyik dolog, amit kezdőként érdemes megtenned, hogy a weboldaladon hozzáadsz egy gombot, amely a Facebookra vezet. Ez lehetővé teszi az emberek számára, hogy kapcsolatba lépjenek a vállalkozásoddal. Ez nem olyan tolakodó, mint a különböző más típusú marketing. Ha kedvelnek a Facebookon, akkor gyorsan értesítheted őket arról, hogy mi történik a cégeddel.
Igényelj URL-címét a Facebookon, és ne engedd meg magadnak, hogy túl sokáig ugyanaz az alapértelmezett URL-cím legyen. Azt szeretnéd, hogy az emberek megtaláljanak, ezért próbáld meg a cégnevét külön karakterek nélkül használni. Így egyszerűbb lesz valakinek megtalálni az oldaladat, és megnézni, hogy mit tudsz kínálni.
Sok embert elérhetsz, miközben ezt az oldalt használod. Használd az itt olvasott tanácsokat, hogy nagyszerű eredményeket érj el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.