Vállalata befektet a közösségi média marketingbe? Ne menjen tovább ezek nélkül a fontos tippek nélkül
A közösségi médiaplatformok áttörték a korlátokat, és tökéletes lehetőséget teremtettek a kezdő vagy már működő vállalatok számára, hogy elérjék a tömegeket. Megszünteti az általános szöveges hirdetések unalmas érzését, és interaktív lehetőségeket kínál, amelyek szórakoztatják a közönséget. Meg kell tanulnia a közösségi média marketinget a lehető legjobban kihasználni, és meg kell találnia a módját, hogy cége profitálhasson a népszerűségéből.
Amikor tweetet készít, blogot ír, vagy posztot készít a Facebookon, ügyeljen arra, hogy hívogató címeket alkosson, amelyek vonzzák a kattintásokat. Ha a címek érdekesek és hívogatóak, meg fogja tartani ügyfelei figyelmét.
Használjon listákat, amennyire csak lehetséges. Az emberek szeretik a listákat, mert könnyen olvashatóak és könnyen továbbadhatóak a barátaiknak. Ha listákat tartalmazó blogokat vagy cikkeket készít, azok, akik hasznosnak találják az Ön által nyújtott információkat, nagyobb valószínűséggel adják tovább a linket másoknak a Facebookon, a Twitteren vagy más közösségi oldalon keresztül.
Tudassa ügyfeleivel, hogy a közösségi médiához fordult marketingcélokból. Ha valaki elkezd valakit követni egy közösségi hálózaton, annak ténye, hogy ezt megtette, gyakran megjelenik az ismerősei hírfolyamában. Ne becsülje alá az ilyen típusú ingyenes reklám erejét. Emellett hiteles és megbízható forrást biztosít, ami jobb, mint egy egyszerű promóció.
Értse meg, hogy a technológia mozgatja a közösségi médiát és fordítva. Minden egyes nap, amikor a közösségi média egyre népszerűbbé válik, a technológia versenyt fut a felzárkózásért, ami arra készteti a közösségi médiát, hogy még népszerűbb legyen. Tudja, hogy a technológia mit kínál ügyfeleinek a közösségi igényeikben, hogy részt vehessen a velük való beszélgetésben.
Az Önnel és vállalkozásával való kapcsolat az, amit az ügyfelei szeretnének? Tartsa egyszerűnek a kampányait, és ne fektessen nagy erőfeszítéseket, ha csak az eladásait szeretné növelni. Azzal, hogy "Üdvözlöm", nagyszerű módon kezdheti el a kapcsolatot az ügyfeleivel. Ezzel átadja a gyeplőt az ügyfelének, hogy átvegye a beszélgetés irányítását.
Amikor a közösségi médiát használja vállalkozása vagy terméke értékesítésére, ügyeljen arra, hogy olyan címet hozzon létre, amely vonzza az embereket. Egy unalmas cím miatt az olvasók átugorják a cikkét, így a marketing erőfeszítései hiábavalóak lesznek. Győződjön meg arról is, hogy a címe releváns a vállalkozásához vagy az Ön által értékesített termékhez.
Legyen célja a közösségi média marketingkampányának. Meg kell határoznia egy célt, hogy miért lép be a közösségi média piacára. A marketing élvonalába akar kerülni az értékesítés fellendítése érdekében, vagy valóban erőteljesebb kapcsolatot és elkötelezettséget szeretne kialakítani ügyfeleivel? A cél kitűzése az indulás előtt a legjobb stratégiák felé irányíthatja Önt, hogy elérje azokat.
Különböző módokat kell találnia arra, hogy személyes és szakmai szinten is kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel. Bizonyos körülmények között hasznos lehet, ha kommentálja a blogbejegyzésüket vagy az aktuális Facebook-státuszukat. Ne ugorjon azonban bele valaki más személyes beszélgetésébe. Csak akkor lépjen be a kommunikációba, ha közvetlenül az Ön által kínált szolgáltatásokkal vagy termékekkel kapcsolatos témáról beszélgetnek.
A közösségi média marketingkampány indításakor próbálja meg feltérképezni a részvétellel kapcsolatos célkitűzéseit és céljait. Tegye ezeket elérhetővé az egész vállalaton belül, hogy a szervezeten belül mindenki ugyanazon az oldalon álljon. A közösségi médiamarketing eredményei eredményesebbek és célzottabbak lesznek, ha minden tevékenység összehangolt és ugyanazokért a célokért dolgozik.
Az olyan tanácsokat, mint a fenti bekezdések, mindig fontos szükség esetén kikérni. Mindig lesznek olyan emberek, akik már régebb óta részt vesznek ebben, és tudnak segíteni, ha a dolgok túl nehéznek vagy zavarosnak tűnnek. Idővel meg fogja találni a saját helyét és a közösségi médiamarketing elsajátítását. A tanácsok követésének jutalma egy nyereséges és növekvő vállalkozás lehet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.