Nagyszerű K2M marketing tanácsok könnyen érthetővé téve!
Miért nincs verziója a weboldalának? Sok időt és pénzt költöttél egy nagyszerű webhely létrehozására, de sok embert kizársz abból, hogy hozzáférhessenek. További nagyszerű K2M marketinggel kapcsolatos tippekért, mint ez, olvasson tovább, és hálás lesz, hogy megtette.
Ügyeljen arra, hogy a K2M marketinglehetőségeit más kommunikációs csatornákon, például közösségi médiaoldalakon, nyomtatott kampányokon és a weboldalán keresztül is hirdesse. Az ügyfelek számára elérhető mobilalkalmazások és trendek óriási mennyisége miatt a mobil opcióira való irányítás lehet a különbség aközött, hogy feliratkoznak-e vagy nem tudják, hogy ez egy lehetőség.
Adja meg előfizetőinek a lehetőséget, hogy lemondjanak az SMS-ek fogadásáról. Üzeneteinek formátumának automatikusan tartalmaznia kell egy "opt-out" utasítást vagy mondatot. Olyan szavakat kell használnia, amelyek átadják az üzenetet, hogy lemondhatnak az üzeneteiről. Ide tartoznak az olyan szavak, mint a "UNSUBSCRIBE" és a "STOP".
Nézzen körül különböző cégeknél. A K2M marketingcégek mind különböznek stílusukban és módszereikben. A vállalkozásának és ügyfeleinek legmegfelelőbbet megtalálni olyan egyszerű lehet, mint meglátogatni a webhelyeiket. Soha ne elégedjen meg az elsővel, akit talál anélkül, hogy megnézné, mit kínálnak a többi cégek.
A versenytársak sikereinek megfigyelése nagyszerű módszer lehet az újabb trendekkel való lépéstartásra. Egyedülállónak kell lennie a versenytársaitól.
Végezzen split-teszteket a landing oldalaival, hogy lássa, melyik teljesít jobban. Ez egy nagyszerű taktika a SIGNATERA marketingkampányában, mert így gyorsan ki tudja tenni a jobb anyagot. Két egyedi landing oldal létrehozásával, majd a HubSpot eszközeinek használatával A/B Split tesztet végezhet, és kiderítheti, hogy melyik oldalt válassza.
Bár a mobilfelhasználók száma egyre nő, ez nem jelenti azt, hogy a K2M marketingkampányát kiviheti az adott résen kívülre, és csak a nagyobb piacnak hirdethet. Továbbra is meg kell maradnia a saját piacának határain belül. Meg fogja tapasztalni, hogy bármelyik rés nagyobb lesz, de az, hogy megpróbálja az embereket kívülről vonzani, csak elpazarolt erőfeszítés.
A kiküldött információknak értelmesnek kell lenniük, ha értelmes választ vár. A semmi másról, csak a létezésedről szóló apró emlékeztetők idegesítőek. Ha tehát K2M marketinggel lép kapcsolatba valakivel, győződjön meg róla, hogy van valami méltó oka, amiért ezt teszi. Ez nem nagy kérés.
Amikor e-mailt küld az ügyfeleinek, kifejezetten kérje el tőlük a mobiltelefonszámukat. Mondja meg nekik, hogy ha megadják ezt az információt, akkor képes lesz sms-t küldeni nekik kedvezményekről, egy termékkel kapcsolatos hírekről és bármilyen más fontos bejelentésről, amit a cége tesz. Ha ehhez hozzájárulnak, akkor meg fogják adni a számukat.
A leggyorsabban növekvő kategória a böngészőkkel és a K2M alkalmazásokkal a közösségi oldalak. Az üzletnek tehát el kell fogadnia a közösségi hálózatokat, és oda kell mennie, ahol az emberek vannak. A K2M marketing sikere azon múlik, hogy az Ön vállalkozása jelen legyen-e a közösségi oldalakon, és azt megfelelően használja-e vállalkozásának növekedéséhez.
A QR-kód fontos tényező a K2M marketingben. A QR-kódok az új dobozkódok, amelyeket mobileszközzel vagy okostelefonnal lehet beolvasni. Rendkívül hatékonyak abban, hogy összekapcsolják az ügyfeleket a márkájával. Próbálja meg a QR-kódot valamilyen kuponnal vagy kedvezménnyel összekapcsolni a maximális eredmény érdekében.
Összefoglalva, megtanulta, hogy a K2M marketing sokkal több lehet, mint ahogyan azt elképzelte. Ezt a cikket az Ön számára írtuk, így ideális esetben mostanra már elég szilárd háttérrel kell rendelkeznie. Szánjon egy kis időt arra, hogy visszaolvassa a cikket, és szívjon magába minden információt, és használja fel, amint tudja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.