Top tippek és technikák, hogy hatékonyan kezelje üzleti hírnevét!
Voltak álmai egy vállalkozás vezetéséről, és most, hogy megvan az álma, meg akarod váltani azt igaz? Az Ön vállalkozásának van egy arca, egy arculata, hogy úgy mondjam, és Önnek meg kell védenie vállalkozásának arcát. Egyszerűen fogalmazva, jó üzleti hírnévre van szüksége ahhoz, hogy az ügyfelek továbbra is üzletet kössenek Önnel.
Legyen jó online személyisége. Az állapotfrissítések és tweetek közzététele nem fog működni, amíg nem kommunikál aktívan a közönséggel. Válaszoljon az Önhöz intézett kérdésekre; tegye ezt a lehető leggyorsabban Ha olyan kérdést tesznek fel, amelyre nem tudja a választ, tudassa követőivel, hogy dolgozik a válaszon.
Figyelje a közösségi hálózatokat. Az emberek azért posztolnak a közösségi hálózatokon, hogy választ kapjanak. Ha teheti, egy órán belül válaszoljon a kérdésekre. Ez segíteni fog abban, hogy kitűnjön a többiek közül.
Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy a cégéről, küldjön neki egy személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön az ügyfelének egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.
Ha nyilvános baklövést követ el, mutassa meg a világnak, hogy érett, és kérjen bocsánatot. Mindenki követ el hibákat, de nagy embernek kell lenni ahhoz, hogy ezt elismerje. Ha az emberek látják, hogy valóban bocsánatot kér az elkövetett hibákért, akkor valószínűbbé válik, hogy a jövőben is együtt fognak önnel dolgozni.
Próbáljon meg utánanézni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások ugyan egy kis pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév elindításában, a hírnév javításában vagy a hírnév fenntartásában. Ezek szakemberek. Figyelik az online tevékenységet az Ön számára, és segíthetnek Önnek mind a negatív hírnév elkerülésében, mind pedig a negatív hírnév leküzdésében.
Minél inkább terjeszkedik a cége, annál több ügyféllel kerül kapcsolatba. Előfordulhat, hogy panaszokat kap, amelyekkel foglalkoznia kell. Emellett a panaszokat pozitív módon kell kezelnie. Soha ne válaszoljon, ha dühös.
Ha véletlenül olyasmit lát az interneten a vállalkozásáról, ami nagyon negatív irányba mutat, túlságosan könnyű felháborodni rajta, különösen akkor, ha az információ nem is igaz. A legjobb, ha higgadtan, tényekkel válaszol, hogy megcáfolja az eredeti posztoló állítását. Ha az olvasók látják a teljes érvelést, maguk is meg tudják ítélni.
Ahhoz, hogy növelje üzleti hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék cégét. Lépjen velük többet kapcsolatba a közösségi hálózatokon. Ha az emberek látják, hogy az Ön cége nem csak egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják Önt, és üzleti hírneve javulni fog.
Helyezzen el egy panaszbejelentő űrlapot a webhelyén, és bátorítsa az ügyfeleket, hogy használják, ha nem elégedettek a termékeivel és szolgáltatásaival. Ez azt a gondolatot fogja nekik adni, hogy a legjobb, ha megbeszélik Önnel a dolgokat, ahelyett, hogy negatív visszajelzéseket hagynának az egész weben. Győződjön meg róla, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy az összes felmerülő problémát kezelje.
Amikor az online negatív értékelésre adott választ készít, igyekezzen mindent megtenni, hogy ne említse meg cége nevét. Minél többször szerepel az oldalon, annál valószínűbb, hogy ez a keresőmotorok találatai között magasabban fog megjelenni, ami hatalmas csapást jelent az Ön vállalkozásának hírnevére.
Nos, az ügyfelek ezt a megközelítést fogják alkalmazni önnel szemben, ha nem folytat jó üzletet. Lehet, hogy kap egy kezdeti vásárlást, de valóban meg fogja tartani és növelni fogja az ügyfeleket, ha nem használja az itt megismert hírnévkezelési tippeket?
laminált padló, antracit, falfesték, betonfesték, laminált parketta
laminált padló, antracit, falfesték, betonfesték, laminált parketta
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.