Tudja meg, mit kell tudnia a hírneve kezeléséről
Az erős hírnév mindenhol a nyerő vállalkozások kulcsa. Valakinek rá kell jönnie, hogy mi a hírnévmenedzsment, és hogyan lehet kitalálni, hogy ne negatívan tekintsenek rá. Ha jobb hírnevet szeretne, ezek az információk segítenek Önnek.
Ahhoz, hogy biztosítsa ügyfelei bizalmát, az őszinteség és az átláthatóság kulcsfontosságú. Ne távolítsa el, vagy ne próbálja elfedni a negatív bejegyzéseket a weboldaláról. Ha így tesz, az ügyfelei számára úgy tűnhet, mintha figyelmen kívül hagyná az aggodalmaikat, vagy mintha egyszerűen nem törődne velük. Mindig nyíltan beszéljen minden olyan problémáról, amellyel cége esetleg szembesül.
Soha ne veszítse el a hidegvérét az ügyfelekkel szemben a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet egy ügyféllel, ne támadja vagy viselkedjen durván vele szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig viselkedjen professzionálisan, mivel nem akar rossz hírnevet kelteni a vállalatának.
Figyelje a közösségi hálózatokat. A legtöbb ember elvárja, hogy ha feltesznek egy kérdést az Ön oldalára vagy webhelyére, Ön válaszoljon nekik. Győződjön meg róla, hogy azonnal válaszol, lehetőleg egy-két órán belül. Így azok fölé a vállalkozások fölé emelkedik, amelyek nem kezelik időben a helyzeteket.
Amikor a közönségével beszélget, ügyeljen arra, hogy ezt társalgási hangnemben tegye. Az emberek nem szeretik, ha az üzlettulajdonosok mindig marketinggel a fejükben beszélnek hozzájuk. Bár Ön valóban eladást szeretne elérni, soha nem szabad azt éreztetnie az ügyféllel, hogy ez az egyetlen gondja.
Online üzleti hírnevének javítása érdekében győződjön meg róla, hogy sok tartalmat tesz közzé. Bár a negatív tartalmakat szinte lehetetlen teljesen eltávolítani az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmak a keresőmotorok találati oldalaira szoruljanak, amelyeket kevésbé használnak. Ha tehát a cégére vonatkozó negatív hozzászólások a találati oldalak ötödik vagy hatodik oldalára tolódnak vissza, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.
Ha az interneten rákeres a cégével kapcsolatos bármilyen említésre, majd talál valamit, ami nem igaz, próbáljon meg petíciót benyújtani az oldal tulajdonosának, kérve, hogy távolítsa el azt. Ha bizonyítani tudja, hogy az információ valójában rágalmazás, akkor nyerhet.
A legkevésbé sem szeretné, ha az emberek az interneten keresnék a vállalkozását, és egy csomó üres címjegyzékbe való bejegyzést találnának. Ha azt veszi észre, hogy a webhelye listája hiányos, tegyen meg mindent annak érdekében, hogy ezt megváltoztassa. Keményen kell dolgoznia azon is, hogy kijavítsa a hibás információkat.
Soha ne tegyen közzé hamis értékeléseket és megjegyzéseket, amelyek pozitív fényben tüntetnék fel vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb ügyfél felismeri, ha átverik, és elveszíti a bizalmát Önben és a cégében. Ahelyett, hogy ügyfeleket nyerne, a végén elveszítheti őket.
Maradjon tájékozott arról, hogy mi történik az online közösségi hálózatokon. Sokan ezeken a helyeken vitatják meg a helyzetüket. Ha figyelemmel kíséri ezeket a platformokat, képes lesz kárelhárító üzemmódba kapcsolni, amint bármi negatívummal találkozik. Ez segít megóvni cége hírnevét.
Ahogy egyre több vállalkozása lesz, idővel egyre több emberrel kerül kapcsolatba. Előfordulhat, hogy panaszokat kap, amelyekkel foglalkoznia kell. Emellett a panaszokat pozitív módon kell kezelnie. Soha ne válaszoljon, ha dühös.
Ahogy ez a cikk is mondta az elején, biztosnak kell lennie abban, hogy jó hírnevét megőrzi, hogy jó üzletet csináljon. Ez segít abban, hogy sikeres és nyereséges legyen. Használja ezeket a tippeket, hogy javítsa üzleti hírnevét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.