cikkmarketing stratégiák
Ha az Ön vállalkozásának igazán jól jönne egy kis lendület, valószínűleg több látogatóra van szüksége a weboldalára. A cikkmarketing az egyik módja annak, hogy gyorsan több látogatót irányítson weboldalára. A következő tippek elkalauzolják Önt a cikkmarketingbe, amely növelheti vállalkozását.
Kerülje egy cikk közzétételét több URL alatt a webhelyén. Ez gyorsan csökkentheti webhelye értékét, mivel a Google gyakran a linkek minőségét és számát nézi, amikor eldönti, hogy egy oldal hova kerül a rangsorban. Az, hogy egy cikkre több címkével hivatkozol, addig rendben van, amíg ezek mind ugyanarra az URL-re mutatnak.
Ne aggódjon az online plágium miatt. Ha egy másik weboldal másolja az Ön írott munkáját, követelje az elismerést azzal, hogy hirdeti a nyilvánosságnak, hogy hány weboldal használja az Ön anyagát, és bízik benne. Fontolja meg, hogy a weboldalát összekapcsolja azokkal a weboldalakkal, amelyek átvették a tartalmát. A hitel igénylése ilyen módon sokkal olcsóbb lesz, mint ügyvédet fogadni a szerzői jogi perekhez.
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne minden cikkben dobjon be egy terméket. Az emberek elolvassák a minőségi cikkeket, de megunják az állandó marketinget. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben elhelyezi a cselekvésre való felhívást, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben a marketingdobot veri.
Miután elkezdett profitot termelni, gondolkodjon a cikkírási feladatok kiszervezésén. Ezzel rengeteg időt takaríthat meg, és friss anyaghoz juthat. Nagyon nehéz több cikket írni ugyanarról a témáról. Ha jó írók segítségét veszi igénybe, friss nézőpontokat is kaphat!
Készíts egy e-könyvet. Ez egyfajta portfólió, az ön által írt cikkek gyűjteménye. Ne akarja, hogy túl kicsi legyen, ezért várjon addig, amíg nagyszámú cikket nem gyűjt össze. Ezt használhatja arra, hogy megmutassa az írói képességeit, vagy eladhatja azoknak, akik cikkgyűjteményeket keresnek.
A cikkmarketing területén kezdőknek érdemes elkerülniük azt a tendenciát, hogy túl gyorsan építsék ki a visszahivatkozási hálózatukat. A keresőmotorok, és különösen a Google, úgy finomították algoritmusaikat, hogy hónapról hónapra felismerjék az erősen felfújt linkaktivitással rendelkező oldalakat. Ahelyett, hogy emelkednének a Google rangsorában, ezeket az oldalakat agresszív tevékenységük miatt büntetik, és eltűnnek a szemünk elől. A szakértők azt javasolják, hogy egy mérsékelt ütemű, mondjuk 15%-os növekedés a bejövő linkekben havonta segít a folyamatos növekedésben, miközben megóvja Önt a bajtól.
Amikor maga írja a cikkeket, el kell felejtenie a cikkmarketing stratégiáját. Felejtse el, hogy a cikket hova fogják beküldeni. Felejtse el az új olvasókat, akiket reméli, hogy magához vonz. Felejtse el a kulcsszavakat. Amikor ír, ne csináljon mást, csak írjon. A cikk elkészülte után rengeteg ideje lesz a cikk finomítására és a stratégia kidolgozására. Írás közben ne koncentráljon másra, csak az új tartalomra.
Az egyik leghívogatóbb dolog a cikkmarketingben az, hogy a színfalak mögött tényleg nincs semmi bonyolult, ami az egészet működésre bírná. Igen, a munka fárasztó lehet, és bizonyára tudnia kell, hogyan érheti el, hogy a cikkeit elolvassák a nézők. Amikor egy kampány megfogalmazására kerül sor, ez egy egyszerű folyamat, amit bárki meg tud csinálni.
Valószínűleg több kérdése lesz, mint amennyire választ talál, amikor elkezdi a cikkmarketinget. Amint megtanulja az alapokat, lehull a lepel, és elkezd sok mindenre magadtól rájönni mások segítsége nélkül.
Használja a közösségi médiát, amikor a cikk népszerűsítésén dolgozik. Azáltal, hogy szélesebb körben teszi közzé információit, ez növelni fogja termékének követését. Ez biztos, hogy érdeklődést fog kelteni a tartalma iránt.
Miután a cikkmarketing-törekvés korai szakasza befejeződött, a cikkírónak képesnek kell lennie felmérni a célközönség nyelvi stílusát és általános műveltségét. Azok a szerzők, akik saját írói stílusukat a közönségük kommunikációs készségeihez igazítják, népszerűbb és hatékonyabb cikkeket fognak készíteni.
Ahhoz, hogy a legjobb cikkmarketing-hatást érje el az írásaival, ragaszkodjon a pozitív írásmódhoz, amikor csak lehetséges. A marketingcikkek az eladásra összpontosítanak, legyen szó akár egy eladó termékéről, akár a saját tartalmáról. Az olvasók nyugodtabbak, lelkesebbek és vásárlásra készebbek, ha a pozitív nyelvezet optimizmusra ösztönzi őket.
A cikkmarketinggel kapcsolatos erőfeszítései révén egy e-mail lista építésének egyik módja az, hogy arra ösztönzi olvasóit, hogy írjanak Önnek, hogy kérdéseket tegyenek fel, vagy további információkat kapjanak. Ügyeljen arra, hogy ez a folyamat őszinte legyen; ne hagyatkozzon konzervválaszokra. Ha az olvasóknak eléggé tetszik a cikke ahhoz, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjenek önnel, valószínűleg úgy fogják tekinteni, hogy a címük megadása tisztességes cserébe a figyelméért.
Jó tipp az online cikkek népszerűsítésére, hogy miután egy csomó cikket megírt mindenképpen publikálnia őket egy e-könyvben. Az egyik nagyszerű módja annak, hogy kihasználja az eBook előnyeit, ha szabadon terjeszti azt e-mailben, hogy összeállíthassa a teljes közönségének elérhetőségi listáját. Ezt a listát aztán felhasználhatja más célokra, például hírlevelek küldésére.
A maximális megjelenés érdekében tegye közzé cikkeit a legnépszerűbb cikkmarketingoldalakon. Ez több olvasót vonz a tartalmaihoz, és végső soron a webhelyére. Győződjön meg róla, hogy minden egyes cikkbe tesz egy felhívást a cselekvésre, és használja ki a szerző forrásdobozát az Ön webhelyére mutató linkekkel.
A cikkek kidolgozása és beküldése csak egy része a munkának, a cikkek értékesítésére is szükség van. A közösségi médiaoldalak, például a Facebook és a Twitter használata nagyszerű lehetőség, mivel nagyon rövid idő alatt nagyon sok embert elérhet. Ha felveszi a kapcsolatot egy emberrel, akkor ő is többszörösen kapcsolatba lép, és a hatás csak tovább sokszorozódik a megkeresett emberek számával. Mielőtt észrevennéd, munkádat sokkal több ember olvassa majd.
A fenti tanácsokkal felkészült arra, hogy a cikkmarketing segítségével maximalizálja üzleti marketingtevékenységét. Ha helyesen használják, a cikkmarketing az egyik legjobb módja annak, hogy forgalmat irányítson webhelyére.
ecset rajzmarker, vágott hegyű rajzmarker, extra vékony ecset rajzmarker, extra fine brush, fine liner, vágott hegyű kalligrafikus toll, ecsettoll
3. extra vékony ecset rajzmarker
6. vágott hegyű kalligrafikus toll
ecset rajzmarker, vágott hegyű rajzmarker, extra vékony ecset rajzmarker, extra fine brush, fine liner, vágott hegyű kalligrafikus toll, ecsettoll
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.