Golirea cărții de secrete pentru articolul de marketing
Puteți naviga pe web și citi literalmente mii de povești de succes centrate pe oameni care au făcut avere prin intermediul marketingului online. Cei mai mulți dintre acești oameni au ceva în comun: toți au folosit marketingul prin articole pentru a-și promova site-urile. În acest articol, vă vom explica câteva puncte cheie pe care trebuie să le cunoașteți despre acest brand de marketing.
Începeți un blog pe site-ul companiei dumneavoastră. Acest blog poate și ar trebui să conțină informații utile pentru persoanele care ar avea nevoie de produsele sau serviciile dumneavoastră. Dacă informațiile pe care le oferiți sunt bine gândite și informative, aceștia vor reveni pe site-ul dvs. din nou și din nou pentru a vedea ce ați mai scris.
Folosiți butoane de partajare în rețelele sociale, cum ar fi "Post to Facebook" și "Tweet this", pe site-ul unde postați articolele dumneavoastră. Dacă articolul dvs. rezonează cu cineva, este foarte posibil ca acesta să îl partajeze cu prietenii săi și să genereze vânzări suplimentare. Totuși, nu folosiți butoanele dumneavoastră, deoarece un articol care este "popular în mod independent" are mai puține șanse să fie perceput ca spam.
Deveniți un cititor pasionat dacă doriți să deveniți un scriitor mai bun. Cititul vă va îmbunătăți nivelul de înțelegere și va permite ca scrisul dumneavoastră să curgă fără probleme. Cu cât citiți mai multe materiale noi, cu atât veți crește încet-încet îndemânarea scrisului dumneavoastră. Dacă veți continua să citiți, veți vedea rezultatele în scrisul dumneavoastră.
La fel ca în cazul multor întreprinderi online, marketingul prin articole este un proces gradual. Dacă nu îl tratați ca atare, nu veți reuși niciodată să vă desprindeți. Este important să înțelegeți întotdeauna că, pentru a face bani prin marketingul prin articole, va fi nevoie de ceva timp pentru a porni.
Atunci când scrieți articolele în sine, trebuie să uitați de strategia de marketing prin articole. Uitați unde va fi trimis articolul. Uitați de noii cititori pe care sperați să îi atrageți. Uitați de cuvintele cheie. Când scrieți, nu faceți altceva decât să scrieți. Veți avea destul timp după ce articolul este gata pentru a-l ajusta și pentru a vă crea o strategie. În timp ce scrieți nu vă concentrați decât pe noul dvs. conținut.
Dezactivați numărătoarea de cuvinte din programul de scriere, astfel încât să vă puteți concentra pe conținutul dvs. și nu pe cât de departe ați ajuns. Scrieți până când simțiți că ați acoperit complet subiectul articolului dvs. Dacă vă dați o limită de cuvinte în timp ce scrieți, s-ar putea să ajungeți să omiteți conținut important. Porniți-l din nou după ce ați terminat și editați până la numărul de cuvinte necesare.
Din moment ce doriți să vă asigurați că articolele dvs. sunt bine scrise, dacă nu sunteți un scriitor bun, ar fi bine să vă gândiți să angajați pe cineva care ar putea scrie articole pentru dvs. Aveți nevoie de articole care să fie ingenioase și totuși informative pentru a vă ajuta să vă păstrați atenția cititorilor, iar un scriitor profesionist ar putea face acest lucru pentru dumneavoastră.
Atunci când scrieți conținut pentru a vă comercializa articolele, asigurați-vă că acesta este actual. Cei mai mulți oameni vor să învețe cele mai recente și cele mai bune despre un subiect, nu cele de "ieri". Asta, bineînțeles, cu excepția cazului în care scrieți istoric, caz în care "știrile vechi" vor fi "știrile noi". Trebuie să fiți la curent cu noutățile subiectelor dumneavoastră, mai ales dacă acestea se referă la elemente precum tehnologia, marketingul, designul etc. Ceea ce a funcționat nu cu mult timp în urmă, s-ar putea să nu mai funcționeze deloc astăzi, așa că păstrați-vă conținutul proaspăt.
Deși am acoperit destul de multe sfaturi excelente de marketing prin articole în acest articol, ar trebui să vă dați seama că există mult mai multe lucruri pe care trebuie să le cunoașteți despre afacerile web în general. Ajută dacă ești mereu dispus să fii un student, mai degrabă decât să presupui că ești un maestru. Așa că nu uitați să citiți mai multe sfaturi despre marketingul prin articole.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.